8 mars

Dags för mig att sova, eller försöka iaf! Sover så himla dåligt nu, somnar oftast runt 12.30 - 1, vaknar runt 2, vaknar igen runt 4 och brukar somna om vid 5, vaknar igen runt 6.30 och somnar oftast om till runt 8 men sen håller lillen mig vaken i stort sett varje dag. Jag behöver all sömna jag kan få för att orka med mitt jobb just nu / tok-stressigt / men samtidigt vet jag att det här är nog det mesta jag kommer få sova för några år framåt haha.

Jaja, TV håller mig vaken tills älskling kommer hem iaf - jag behöver babbla av mig lite - svärmor gör mig galen just nu / but I love her / men dagarna kan verkligen inte passera snabbt nog innan vi kan flytta in i vårat hus!

.....och internationalla kvinnordagen? Jag hade verkligen inte koll på att den var den 8:e Mars idag, och semel-dagen? Inte mig emot att jag missade den, jag har aldrig gillat semlor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0