Fullt schema!

Ni får stå ut med min superdåliga uppdatering! Jag är sjukt trött just nu, och sover dåligt på nätterna. Dåligt med energi gör att inte mycket händer i mitt just nu heller. Jag åker antagligen till Boston i helgen och hälsar på min syster, det ska bli kul men ser INTE fram emot resan dit/hem * pust!* Nästa helg är Kev's 30-års dag = galen planering för en fullspäckad helg, det tar en hel del av min energi och tid just nu också. Helgen efter är våran babyshower, och helgen efter det fyller ju jag år - och vi ska försöka flytta in i huset!

Neh hörrni jag måste försöka duscha och sova nu - och by the way  -från vårt fina vårväder till snö igen! Det snöar galet ute just nu, det blir minus-poäng på det - jag hade verkligen sett fram emot färgglada kläder och ballerinaskor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0