Lite av varje....

Som vanligt är jag sjukt trött! Jag önskar att jag hade mer tid att sova på kvällarna efter jobbet, det finns så mycket annat som måste göras att jag inte kan prioritera att vila.... Har gått in tidigare på morgonen till jobbet idag och igår, för att make up my hours sen i Fredags då jag inte gick till jobbet alls....

Stressad. Dels måste helgen planeras till 100%, och det är inte det lättaste med galna vänner, jobbiga restauranger och inte tillräckligt med tid - och dels är jobbet mycket att göra - vilket tydligen gjort att min chef bestämt att ta in en till tjej till min avdelning + kontor, så vi blir 4 som jobbar tillsammas. Känns....sådär! Inte jättebra, gör såklart att jag är lite mer orolig att jag inte kommer kunna få tillbaks min tjänst efter mina veckor hemma med lillen. Vi får se hur det går! Sen har vi det där med förlossningen - men det får bli ett eget inlägg så småningom........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0