Mina vita månader

Min syster är på väg hit från Boston, och frågade om vi hade vin hemma.....jag som brukar ha superkoll, neh mer än superkoll på vad som finns bakom baren måste erkänna att jag inte ens vart i närheten av våran bar sen jag fick reda på pumpkin! Inte ens för att hämta juice! Men jag skulle ge nästan vad som helst för en flaska vin ärligt talat, det saknar jag..... speciallt min favorit - det finns inget vin som ens är i närheten av Moscato, och speciellt inte från BAREFOOT *Mmmm* Men eftersom jag inte vart i närheten av alkohol de senaste månaderna så var baren ganska välfylld ;) Marinella, massa olika Absolut vodka, Bacardi, öl, cider och rödvin. Du är så välkommen så lillasyster - bara jag får lukta på ditt vinglas sen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0