1:a besöket ♥

Imorgon kommer syrran, och Emilia hit och hälsar på över helgen, vilket blir våra första gäster som sover över. Kul. Inte för att vi har varken gästrum eller säng redo för dem, men luftmadrass i pumpkins rum funkar bra så länge.

Det är dessutom min sister-in-law's födelsedagshelg (hon fyller år idag, hurra!) så imorgon blir det middag, och på Lördag blir det middag + klubb i Manhattan för alla icke-gravida människor. Alla utom mig alltså. Hmm. Dessutom ska vi hinna med en hel del annat i helgen : shoppa mat, åka till de 2 sjukhus jag valt och kolla läget, fotograferas med magen, och det skulle vara superbra om vi hann plocka ur och sortera kartonger som står överallt i huset...*pust!*

Jaja, om jag sover nu så kan jag orkar med morgondagen, vilket först (såklart är jobbet 10-18) sen föräldrarkurs 7 - 21.30 och hoppas att syrran hinner fram till New York innan middagen som kommer vara runt 22-tiden. Wish me luck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0