Mors dag!

Nu har vi äntligen internet, TV och telefon i vårat hus så nu blir det tillbaks till att uppdatera bloggen mer! Jag lovar =)
Det har ifs inte vart så mycket att uppdaera om den senaste tiden, jag har mest vilat efter jobbet - det är riktigt tröttsamt just nu att släpa sig upp på morgonen (efter att knappt sovit nånting) sen sittta i trafiken till jobbet, hålla sig vaken på jobbet hela dagen och ta hand om alla problem, sen sitta i trafik hem igen. Haha i-lands problem. Bara några veckor till sen blir det att vara hemma och mysa med en bebis ist ♥

Men som sagt - huset börjar bli ordning nu - finally!!! Bara gubbf*an som ska installera köket som behöver släpa sig hit nu (vårt fina Ikea kök ligger som pussel i massa kartonger), men efter det är vi klara med den här våningen.

Och...what else? Min fina mamma har bokat biljett att komma hit i slutet av sommaren! Yeeey, känns superbra! Ska bli så skönt att ha henne här att ta hand om bebisen när jag måste gå tillbaks till jobbet.

Idag är det mors dag här, så vi började dagen med att ta sovmorgon - superskönt! Sen åkte vi till IHOP och käkade pannkakor, var till gallerian en snabbis, sen mataffären och sen hem till svärisarna. Kevin har grillat hela kvällen och jag har tittat på =) Det var iaf supermysigt och god mat och skönt att bara slappa med kompisar och kevins familj.

Imorgon är det back to work, klara nog en vecka till heltid sen får vi se om jag ska gå ner till deltid....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0