äntligen soffa!

Fick precis ett mail från min man (som förövrigt bara är i vardagsrummet) med en önskelista för julen. Eller ja, två saker han behöver rättare sagt. Smooth. Haha. Jag borde ha tänkt på det!

Eftersom det är Cyber Monday, vilket är...Måndagen efter Black Friday-helgen. Komplicerat? Typ den största rea-helgen under året här i USA, så har jag internet shoppat lite idag. Ingen speciellt - lite kläder till lillen och lite julklappar + handdukar. Annars hann jag med att laga mat - Jamaican stew chicken & rice - och sorterat tvätt, men inte tvätta. Lillen har som sagt tagit det mesta av min tid ikväll.

By the way, igår var vi och shoppade soffor till vardagsrummet, en mycket uppskattat present från mina föräldrar ♥ Vi bestämde oss för denna, i en bäddsoffa + loveseat! Supernöjda. De kommer den 15 Dec så i tid till julen iaf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0