Tänder?

Jag tänkte ni skulle få se hur min dag har varit:





Jag tror lillen har tänder på gång. Massa tårar och bitande och dregglande hart det vart idag, efter att gosat och tröstat och försökt med det mesta enligt böckerna så drog jag fram Baby Björnen och hänge fast lillen på magen. Så har vi trampat runt ikväll, städadat, diskat och plockat iordning här hemma. Funkade bra! Hann laga lasagne också medan Kadien tog en powernap.
Som ni ser den bästa underhållningen för min ego bebis är att se sig själv i spegeln ♥ Gullunge ♥

Han har precis somnat nu så jag ska väl också göra mig redo att sova, måste bara vänta hem min man först och krama godnatt. 1 månad kvar till våran 3-år som gifta dag. Hjärnsläpp - vad heter det på svenska??


Kommentarer
Erika

Bröllopsdag :)

2011-11-08 @ 11:31:25
URL: http://ordinaryvanity.blogg.se/
Ullis

Bröllopsdag =)



Tre år betecknas som läderbröllop har jag för mig.. =)

2011-11-08 @ 12:05:45
Pappa

Hej gumman!

På svenska heter det 3 åriga bröllopsdag förstås... Du börjar bli alltför amerikaniserad för att jag ska vara nöjd. L. Puss o kram. Älskar dig

2011-11-08 @ 18:07:57
Marina

bröllopsdag kanske kan va ordet du söker? :)

2011-11-08 @ 19:05:24
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0