My love

Så veckorna går och lillen är nu 4 ½ månad och gladare än nånsing :) Han får till riktigt bebisskratt nu, så gulligt, och han sitter själv i sin lilla stol. Mitt hjärta.

 

Ja hur som helt - mina kvällar efter jobbet går till att gosa med min bebis, laga mat, städa, fixa hemma och umgås med mamma. Vissa dagar hinner jag med att trycka in att träffa vänner, men jag förstår inte själv hur jag orkar just nu....jag har en känsla av att om några år kommer jag inte minnas den här tiden alls, jag kommer ha vart så trött att det ligger i en dimma. Tragiskt.

 

Både lillen och jag har vart förkylda i veckan, han verkar må bra nu förutom lite slem i halsen och snuvig, men jag mår fortfarande skit med huvudvärk, snuvig, hostar och nyser. Irriterande! Hoppas det går över snart.

 

Nu blir det sängen, lillen sover sen 1 timme tillbaka så jag måste passa på också....

 

 

 



Kommentarer
Linda

Herregud va lik kevin han är nu!!

Lilla underbaringen, i miss u guys! <3

2011-10-09 @ 23:32:51
URL: http://lilu.blogg.se/
Dina

Gud vad söt han är, han ser ut som en docka

Han fick dina ljusa ögon, adorable!



Jag läste om hur din förlossning gick, du hade tur som hade en felfri oproblematisk förlossning, jag har läst så många mamma bloggar där dom skrev i detaljer om vilket helvete dom gick igenom med infektioner och problem och sprickor och allt annat ont.



Varje kvinna borde ha en snabb, bra förlossning som du :-D

2011-10-12 @ 13:00:15
URL: http://finadina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0