snabbis!

Min laptop har gått sönder så måste blogga från mobilen, vilket jag INTE gillar! Därför jag inte uppdaterad på ett tag :(
 
Att skriva svenska ord tar sån himla tid med mobilen!
 
Annars har all sömnbrist kommit ikapp mig nu....är sjukligt trött fast jag får någolunda bra sömn. Tvillingarna sover mellan 3-5 timmar när vi lägger dem vid 23-tiden. Sen efter den första matningen så är de hungriga var tredje timme igen. Min natt brukar se ut ungefär såhär:
* Somnar runt 23.30 - midnatt
* En eller båda äter runt 3-4 tiden + blöj byte
* Om bara en vaknade och åt så brukar det bli matdags för baby #2 inom en timme
* Matning + blöj byte igen runt 6-7 tiden och då brukar också Kadien komma in till våran säng
* Upp kl. 8 för att Baby Katty kommer
 Många nätter har också extra blöj byten, byten av pyjamas / sängkläder och ibland blir det att båda bebis om nåt har läckt eller spytts ner. 
 
But it's all worth it ♡ Mina fina barn, alla tre. 
Imorgon har tvillingarna 4 månaders koll hos doktorn. Tiden går så fort!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0