shopping!

Lilla Ms. Mayia har fortfarande inte kommit till ro att somna så jag spanar lite online att klicka hem till barnen. Dels är jag på jakt efter en pulka åt Kadien (jag och pappa sprang i affär efter affär här om dagen och letade) och sen letar jag nya hårband till lillan här. Det blir nog från Etsy jag handlar hem igen men skulle vilja hitta nån annan kul sida. Har spanat liiiiiite på en sida som heter.... Zulily.com men aldrig beställt därifrån än. 
 
Det jag oftast klickar hem är blöjor, välling och sånt  trist. Nödvändigt men tråkigt! Tack vare pappa så slipper jag det på ett tag- han fyllde nämligen upp ordentligt här hemma med sånt nu innan han åker hem. Tusen tack ♡ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0