Inte så lätt!

 
2 av 3 gosingar!
 
Jag trodde det skulle vara enkelt att hitta massa outfits till tvillingarna som var matchande. Lika men sen olika färger ungefär....men det är lite av ett mission faktiskt! Oftast när jag klär dem så blir det enfärgade onesies (body) och sen liknande byxor, eller att båda har randiga onesies och Mayia har typ  lila byxor och Makai blå. Jag har väldigt få outfits åt dem som är perfekt matchade. Finkläder är enklare såklart men just vardagskläder önskar jag att jag hade mer att välja på för att klä dem lika.
 
Jag tycker det är det som är grejen när man väl har tvillingar nu att få pyssla och klä dem gulligt och i liknande kläder.
När de blir äldre kommer jag garanterat inte göra det men nu medans de är bebisar så vill jag, och tror de kommer uppskatta det senare faktiskt.
 
Hur som helst- hade de vart två av samma kön hade det ju vart enklare då man bara kan köpa två lika outfits men som tjej/pojk bebisar hittar jag inte mycket, och inte heller mycket naturalt som kan passa dem båda..... några förslag kanske på bra hemsidor man kan beställa från? 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0