Vissa dagar....

... klättrar jag lite på väggarna av att vara hemma hela tiden. Jag saknar inte direkt att jobba, utan mer att fixa sig och iväg och träffa folk. Tjejerna jag delade kontor med i drygt 3 år är jag van att skvallra med hela dagarna och det är nog det som saknas mest - att vara social med andra vuxna.
 
Tack och lov är Kevin bra med att skicka ut mig från huset när han är hemma. Jag kan sminka och klä mig snyggt för att åka och handla mat, haha. Det blir lite så efter ett tag. Trots det skulle jag aldrig vilja byta bort att vara hemma med mina trollungar!
 
Jag fick ett fråga förut - var nog nån månade sen nu, om hur det är med dagis och liknande här. Tror nog att jag har nämnt det i bloggen förut men kan skriva lite om det iaf.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0