Snow, snow, SNOW!

Geeeeehhhhh peoples, det är galet ute! New York snöar bort, och fort går det! Vi har redan flera decemeter snö och älskling har redan hunnit krockat bilen. Stackarn, det var ju bara lite drygt ett år sen vi var i samma situation. Då var det ju en tjej som fick sladd och kom över på våran sida och krockade in i oss, denn gång var det att Kevin försökte väja för en olycka som redan skett och blev påkörd bakifrån och fick spinn på bilen...... aja, han mår bra iaf - det är det absolut viktigaste!
Själva har jag jobbat hela dagen men lyckades tjata till mig att få gå hem 2 timmar tidigare, tyckte det var enough med 61 timmars arbetsvecka.... nu blir det kinamat och film, ingen bra idé att försöka ge sig ut igen.
Lots of Love


Kommentarer
josie

i love it i love it i love it...jag sa senast idag att jag ville ha sno=) gud horde mig=)..stackars kev..hoppas han ma fint,vatt de seriost??? vill du aka pulka me mig???jag gick ut i snon..fo att ba kanna pa the feeling=)mys myss..puss

2009-12-20 @ 03:32:29
Maria-Alexandra

Skit va laskigt! Kanske ska undvika kora bil i snoovader... Saltas inte gatorna?



London star stil nar snon kommer, ingenting fungerar och folk passar pa att ta en extra dag ledigt. Tank om alla svenskar skulle gora det varje gang det snoa i Sverige ;)

2009-12-20 @ 13:01:03
URL: http://marliina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0