back in NY!

sa javla skon ar det, klockan ar 6.30 pa morgonen men Isa har (overtrott, jetlag, retarded?) vart uppe sen baby gick till jobbet vid 5. snart ska jag bege mig till taget och dra till mina alsklingar jessie och lilla skrot i Brooklyn! weeihoooo! =)

flygresan var bokstavligen pain in my ass, pillren jag fatt verkade inte pa mig..jag vantade o vantade men inget hande...jag gick X antal sma promenader i planet. det var en stor lattnad att komma fram. Flygresans hojdpunkt var efterratten vi fick fran schweiz som var vit chokladpudding..skit gott var det! precis sant som jag gillar.

tack till A som korde mig till flyget mitt i kalla natten fy faaaaaaaan. men det ar vart en bra present fran NY!
Ida..sinnessjukt jag saknar dej redan. man blir ganska van med nan man umgas med varje dag

MEN JAG AR SUPERGLAD ATT VARA TILLBAKS HOS BABY! det gar inte att beskriva.

sjalvklart var han sen att hamta mig pa JFK men jag kunde inte vara arg pa det heller. vi har ju redan gatt igenom det dar med jamaicaner och tiden...hmmm.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0