Brooklyn och for lite somn....

Det tog som vanligt sjukt lang tid att ta mig till Brooklyn till jessie men det var saklart vart det, vad lillen hade vuxit!! kandes sa bra att se dem igen, har verkligen saknat! Vi har mest myst hela dagen och kakat tacos och vi korde till och med en "amerikanare" och kopte en shake & bake cakemix..whoo...bara i med lite vatten och agg sa har du en tarta pa ett vips! Praktiskt men trist......

imorgon ska jag ge mig pa att baka pepparkakor till hela familjen har, ska bli intressant

imorse tyckte nog svarfar att jag sag trasig ut....
-God morning dear.... (overstattning) du ser lite sliten ut...ganska mycket faktiskt, jetlag forstar jag....mhmmm kaffe? Inte? men jag har redan forberett at dej..jamaicanskt ja, som det ska vara, starkt! Du behover sova mer, har du sovit? Lite? ja jag ser det....

kul att borja veckan med starkt besk jamaicansk kaffe...vill ha en sojalatte!!!!!!
far tvinga baby att kora mig imorgon.
nu ska vi forsoka sova det blev sent innan jag blev hamtad i BK sen hade vi en liten rundtur i bilen att aka o dela ut hans vanners julklappar. trevligt varre.

klockan ar nu 02.15 pa natten o dags att sova. om 2.5 timmar ringer det hemska alarmet  men imorgon ska jag fan ligga kvar i sangen och hanskratta at baby nar han ska slapa sig ivag...

ja sa ond kan jag vara.......

om det ar vart det ska jag fundera pa snart, vill ju inte bli utan julklappar.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0