diskmaskin-slang som dildo?

jaaa jag vet inte vad jag tror om det....
detta är en väldigt sann historia från jobbet...

(jag och CJ sitter inne hos en av tanterna och softar.....)
Isa - Eh...vad fan är det här? Ett avsågat rör?
CJ- det ser ut som the missing piece av slangen till diskmaskinen! vart hittade du den?
Isa - nerkilat här i soffan, typ under armstödet...........
CJ- fräscht...vad fan har hon det till? ohh.... sprita dina händer!
Isa- hahahaha neh va sjuk du är, not a chance!
CJ - men va fan, har hon snott det från köket eller? vad ska hon annars ha det till, och ha gömt det ocksa! Sprita!
Isa- Eh..jag stoppar tillbaks den under kudden, ge hit spriten nu

Tror vi mår bäst av att inget veta, eller iaf inte få det bekräftat.... men diskmaskinen har vi beställt en ny slag till....


(i brist på andra förklaringar - hon kan ju vara kleptoman)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0