folk har inget liv...

...och inte jag heller tydligen. När man gick på mellanstadiet typ var det Lunarstorm som fick alla att samlas runt datan så fort det var rast.... sen kom Playahead.... där var det verkligen energi på att göra bästa snygga sidan med olika HTMLkoder och skit...Man kan ju tycka att det var nåt som hörde "till den åldern" men neeeeh...absolut inte!
Jag blev påpackad Myspace...långt innan halva Sveriga nappade på samma skit och samma där med att designa en cool sida... sen körde vi på BP ett tag (amerikansk site för singlar) som jag inte hade kvar så länge.... sen kom alltså Facebook...den mest komplicerade och irriterande och folk hatade av dem alla...och mest populär! Whyyyyyy?!

Ja jag erkänner att jag också är hooked på den då.... det är nåt jävligt intressant med att kunna babbla med och spana in människor man gick i lågstadiet med, eller den där snubben man strulade runt med i 9:an.

Och jag erkänner att jag fortfarande har min myspace.....

Jaaa dagens största erkännande....min älskade underbara sexiga pojkvän raggade upp mig på BP och jag är fortfarande kär och galen i honom.

Sammanfattning: Man får ut nåt av att sitta på nätet och glo på andra människor som gör samma sak



Kommentarer
Hannah

Hahahahhaa....shit va klockren
t igenkännandefaktor!! EXAKT samma tillvägagånssätt här (iofs delar vi säkert det med en rätt stor procent svenskar) MIN älskling träffade jag dock via PA (fast inte som helt okända för varandra, jag hade varit tillsammans med hans roomie x antal år innan, o roomien hade väl berättat en del smickrande (?) saker om mig....
Internet rocks sometimes! ;)

2008-04-15 @ 13:46:23
URL: http://vinstlott.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0