fredag!

inte for att jag kanner nan skillnad pa dagarna nu nar jag ar har forutom att om jag har tur ar baby ledig hela lordagen. Om jag har tur. Annars vet jag vilken dag det ar efter hans jobb scheman. Jag ar skadad. And in love.

Mrs skulle ta ig och shoppa skor tll mitt nya jobb, vilken slutade i en 8 timmar lang shopping runda i X antal affarer.... alla i denna familj vagrar lata henne ga och shoppa och nu forstar jag varfor. Hon ar galen! Men tro mig - jag larde mig en hel del tips =)
Jag hittade en troja for 40 $, men den var nersatt till 30$, Mrs hade en kupong som gav 20% off, och lillasyran jobbar i samma kladkedja och fick 15% off pa det. Perfekt! Varan shopping runda vart valdigt billig och bra da vi rusat runt med alla kuponger. Men ni skulle ha sett min pojkvans fortvivlade min nar vi kom hem med massa pasar! "Ma - leave her alone you cant have her no more, you cant spend no more time with my girl"
Hahahahhaa....som att jag inte shoppar nar hon inte ar med.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0