galen tatuering

det här är veckans roligaste..eller månadens roligaste kan det nog ta hem priset som.
jag möter min kära kompis som jag inte sett på läääänge och hon erkänner att hon har en ny tatuering (jag älskar tatueringar....)som hon gjorde i Grekland. Okej..spännande tänker jag, undrar vad för snyggt hon har hittat på....

Sin pojkväns namn på låret.
Felstavat!

 Jag kan inte sluta skratta -det är så jävla typiskt!
Och gulligt. Jag skulle inte protestera om baby ville tatuera in mitt namn.
Men gärna rätt stavat då.


Kommentarer
Fridah

ha en mysig fredagskväll:)

2007-12-14 @ 19:24:58
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Shabby

Jag vet inte vem som är dummast, tatueraren (som "fela") eller din kompis (som valde att tatuera in killens namn- inte så kul när det tar slut).

;)

Men nu ska vi inte vara sånna.

2007-12-14 @ 19:39:23
URL: http://shabby.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0