härliga syster

fan va jag saknar min lillasyrra!! hon är helt underbar och störskön tjej med stor humor
(Isa - har du sökt nåt nytt jobb? 
Babysis - jaa visst, läkare är det enda som finns! Och det kan jag ju söka, jag har satt en kanyl på en elefant.
Isa - Va har du gjort det? (förklaring till min dumma kommentar, hon gick djurvård i gymnasiet)
Babysis - Ja en gosedjurselefant. Jag gav honom en p-spruta. Men kanylen var full av luft och det får den ju inte vara...)
Och hon är lika söt som socker. hon ser ut som en ängel men låt er inte luras....skenet kan bedra =) men massa kramar vill jag ge henne för att hon alltid finns när man behöver henne - och jaaa det suger galet att vi inte ska fira jul tillsammans för första gången!


Lillebror! saknar dej och love you too men det vet du ju! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0