Isa tänker djupa tankar

Jessie!!!! fan bruden du måste ta och pallra dej hem snart jag blir galen. Känns så tomt utan dej i mitt liv. Och lilla skrot! saknar min lilla underbara gudson. But girl you are my angel och vi har gått igenom de sjukaste sakerna tillsammans.
Juicy!!! =) du är så stark så visa det och kämpa på fast du har motgångar! Är så jobbigt att inte kunna vara vid din sida through the bad times men vi ses ju snart!

Sjukt att jag träffade er så sent i livet och så blev ni så viktiga för mej.... power of 3

men va fan klagar jag på jag har världens skönaste vänner i Sverige också. Speciellt min kära rumskompis -mitt liv skulle inte vara hälften så kul om jag inte hade dej, och allt jobbigt skulle vara 100 gånger värre.

Har ni nånsint tänkt på alla möten med männiksor som man har, även om det är folk man bara träffar några minuter, och hur mkt de kan påverka ditt liv? Och att man ibland saknar människor man inte har i sitt liv, människor man inte känner men som man önskar fanns i ens liv?
Vissa människor bara dyker upp i ens liv på konstiga sätt, och stannar kvar sen...
Vissa passerar bara snabbt men lämnar ändå stort avtryck.........

Det finns en person som jag är överlycklig att han finns i mitt liv, men det är ju egentligen normalt att han gör det, och vi träffas inte ens speciellt ofta (snarare alldelens för sällan...) min farbror.M.
Han är en sån människa man beundrar för att han bara så rakt igenom är underbar! Han har ett hjärta av guld och ett smittande skratt.
Okej, jag älskar hela min släkt men han står ut på nåt sätt....

I vissa situationer i livet möter man på människor som blir att stå en nära pga av just den situationen man gick igenom tillsammans....fast man kanske inte alls är lika som människor så klickar man ändå (yesss Im thinking of you Linda)

Vissa som man växt upp med och sen tappat och hittar igen (Martina), de som blir ingifta i släkten och bara fyller upp nånting som fattades, grannar som ställer upp, snälla människor på flygplatsen eller i telefonväxeln. Människor som ställer upp och ser allt och alla för vad de just är...One blood....

Och sen med syskon....de var pain in my ass för bara några år sen, och nu har de växt till att bli mina närmaste vänner. Sinnessjukt. Och underbart



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0