jävla internet

Jag har kämpat hårt nu i några dagar för att fixa min resedagbok igen tills jag åker, så ni som känner mig väl kan läsa där ist och se mina bilder, men den vägrar att låta mig fixa. Går inte. Absolut inte. Mitt kära internet hänger sig exakt varje gång den ska skapa en ny resa. Det händer inte på nån annan sida, allt funkar perfekt förutom just att skapa en ny resa. Nu ger jag upp.

Igår visade 5:an "Shrek 2" och en liten julfilm med Shrek och hans familj.....jag älskar Shrek. Vet inte varför jag fastnat på just de filmerna but I love it! Jag kan skratta mig igenom hela filmerna och sen fortsätta skratta långt efteråt av skämten som var i filmerna. Jag är inte störd....tror ni jag har dålig humor?

image19









 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0