konstigaste personen

det maste vara jag.Moi! Ibland fattar jag inte hur min hjarna funkar, den funkar nog inte alls lite da och da.

Jag gar och lagger mig vid 1 inatt, baby spelar playstation3. Jag vaknar vid 2. baby spelar playstation3. Jag vaknar vid 3, baby ar borta!
Yrvaken och arg over at jag vaknat igen reser jag mig upp och ska pa jakt over vart gubben har forsvunnit. Hittar honom i koket. "Va fan gor du, vart ska du, varfor sover du inte, jag vaknar hela tiden, ska du sova,varfor kommer du inte och lagger dej?!?!??!!!!!" ungefar sa lat mig ramsa jag drog. Han tittade lite konstigt pa mig och jag fattade att han fattade typ inte ett ord jag hade sagt. Fan! Vart var min engelska nar jag som mest behovde den? Arg gar jag och lagger mig igen.

Nu ar det hamd som galler, baby sover fortfarande (han forsoker iaf) och jag vacker honom var 15 minut.
Haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0