planer för imorgon

har blivit skadad avatt lyssna på "Lugna Favoriter" hela dagarna på jobbet och de har en grej för sig att man ska maila in och önska 3 låtar (favoriter) och man kan vinna en spa-dag på Hasseludden för 2 personer!
Hur skönt låter inte det?
Om jag vinner med mitt charmiga mail så är problemet bara att välja vem ska få följa med....
men det tar jag då -hoppas jag vinner...

för övrigt imorgon ska jag försöka handla klart julklapparna och jobba.
Nu är det natti natti för Isa så sooov gott till er alla!




Kommentarer
Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-11 @ 00:58:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0