samtal med lillebror...

Isa - Ja må han leva ja må han leva uti 100 år!!!!!!!!!!!! hip phipp hurra min lillebror blir stooooor idag!
Bror- Mitt i maten ringer du
Isa- Jaaa men skulle bara säga grattis, vad äter ni då?
Bror - Korvstroganoff....
Isa - Eh..jaha....kul födelsedagsmat...önskade du det eller?
Bror - Eh..neeeh skulle inte tro det
Isa- (tar nya tag att få upp fest stämmningen) Vad har du fått då?
Bror - Ingenting. Än.
Isa - Jaja okej jag ska inte störa, tänkte bara önska grattis!!!!
Bror - Mmmm, joo..tack då.

Hoppas det inte var min felstämda sång som gjorde honom så tystlåten. Jag har aldrig sagt att jag inte är tondöv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0