söndags kväll...

känner mig helt sliten! vi festade ganska hårt igår kväll hahha...nån som vill fill me in om alla detaljer? Och jag har så jävla ont, och jag vill gärna veta varför, och hur jag fick ont?!?!? men men..... mystery of life.

Orkar egentligen inte skriva för pallar inte att sitta vid datan. jobbade idag och ska jobba imorgon så jag ska ta och vila lite...om jag kan sova så här tidigt..natt människa som jag är nu för tiden...

har haft en skön men jävligt onyttig kväll hemma med min roomie, och sjukt dåliga vi är på old scool artister hahaha
"Vad heter han nu igen? Eazy-E? neh fan han du vet.....Ice-T" (och så tänker jag på icetea som man dricker.....)
"Icecube?" hahahahha.ja det var rätta svaret! Men situationen var förvirrande och kul. Orka döpa sig till Iskub....

men det var kul att gå ut och dansa igår iaf, blev kanske lite väl mycket passa passa style men det har jag snart förträngt....om jag har tur........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0