Thailand vs. USA

Igår bestämde jag och Ida att vi ska skippa att ge varann julklappar. Bra beslut. Istället ska vi ge varann nån liten gåva, hon får en av mig när jag kommer från NY, och jag får av henne när hon kommer hem från Thailand. Perfekt.

Önskas: En Thai snubbe med bra motivation och som är självständig och ser vad som behöver göras i hemmet. Att städa och putsa ska vara ett intresse. Han ska tycka om att laga mat och använda mycket kryddor. Vid behov får han gärna massera och vandra lite på min rygg. Om han vattnar blommorna är det ett plus. (obs! endast för hjälp - inget förhållande)

Min gåva till Ida: En het snygg snubbe som kan uppvakta henne och behandla henne som en prinsessa.

Undrar vem som kommer lyckas bäst med att få hem sin gåva.....




Kommentarer
Charming man

Godkväll! ha en trevlig lucia^^

2007-12-13 @ 17:34:46
URL: http://failures.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0