upp och hoppa!

semester, my ass! jag har sovit mindre sen jag kom hit nu an jag trodde var mojligt. Inatt nar jag hade bestamt mig for att sova, sa kom jag pa att jag skulle duscha forst...sen skulle baby duscha sen satte han pa en javla japansk animerad cartoon. men till ljudet av den skiten somnade jag iaf sa smaningom.
Och vaknade i panik over att baby tydligen hade glomt stalla alarmet inatt. Bra jobbat.
I hans hysteri drog han upp mig ocksa och nar han val akte sa skulle jag sova igen. Trodde jag det....
Far sms som jag ignorerar. Sen ringer hemtelefonen. Jag latsas som jag ar dov. Sen ringer min mobil och da pallar jag inte vara dov langre. Sjalvklart ar det min alskling som terroriserar mig. Tydligen har en lat kompis glomt sin psp och sin mobil har igar. "Baby pleeeeeaaaseeee i would love you more if you go give it too him"
Skamtar han?
Hell no.
"But im gonna give you good presents for Xmas"

Okej jag angrar mig. Jag brukar ju saga att man far vila nar man ar dod.

Sa nu sitter jag har igen skit trott efter att ha packat mig ivag och sett till att den dar snubben har sina alskade teknik prylar.

Nu ska jag baka pepparkakor, lika bra att satta igang.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0