farmor vs. skitungar

stor förvirring bland de som inte känner mig så väl när jag gråter av det mesta just nu, typ som ett konstant pågående PMS eller nåt.... men jag ska sluuuuta okay, Im just missing my baby!
men....vem gråter inte när ni glor på:
  • Greys Anatomy..han lämnade verkligen henne vid altaret! och sen att det är år och dagar kvar till fortsättningen kommer...knas.....
  • Oprah..speciellt när det handlar om de familjer som har nån in the army....i know im silly....men det är hela grejjen med att de har sin älskling/ mamma/ pappa på andra sidan jorden och inte vet om de lever eller dör.
  • Extreme Home Makover
hur som helst.....
har utsett min favorit blogg faktiskt, OLGA - made in Russia...skit rolig tjej med sköna inlägg! Läs den.

Idag var jag hos lilla farmor och handlade mat och grejjade lite. Vad gör man inte för släkten... men hon är en riktig liten krutgumma med mer attityd än de flesta brudar i Brooklyn har... galet men sant!
Detta händer i centrum.....
Farmor vs. Skitungar

Farmor- Neeh ni håll ner händerna, mig kastar ni ingen snöboll på!
Skitungar - Bry dig inte
Farmor (sträcker på sig och snäpper med huvet)- Kasta då
Skitungar - Passa dej kärring!
Farmor- Eh ni vågar ju inte

Sant..... de fula ungarna vände sig och gick, och med det var deras roliga över.
Synd bara om alla de som hade fått en snöboll i huvvet innan superwoman kom förbi......




Kommentarer
O L G A

Svar: tack för din übersöta comment!

Ha en trevlig kväll eller det som är kvar av den ;)

2007-11-28 @ 23:36:11
URL: http://olgatherussian.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0