irriterande dumskallar

nåns mobil ringer och ringer på tunnelbanan, ni vet hur det kan vara...alla stör sig på det utan precis den som borde svara...och den stackaren som ringer, ger tillslut upp.....för att se ångra sig och det börjar ringa igen....
lilla bus (2 åringen) stör sig tydligen för hon plockar upp nån leksak, sätter den till örat och säger högt och irriterat: "Ja hallå!" och för sedan ett låtsas samtal i sin "mobil", högt och tydligt...
kunde inte hålla mig för skratt....
ja man behöver inte vara gammal för att vara smart...love those kids....

19 dagar kvar till NY, fast jag räknar 18 för snart ska jag soooooova min skönhets sömn..need it bad! =)
imorgon blir det party party med mina 2 favorit vänner i Sthlm. vi får se hur det går kommer bli intressant för vi vill alla festa galet.....

jobbar 7 - 19.30 imorgon, alltid lika kul...

sen festa?! låter som en dålig ide.

Jag kommer alltså vara HOT MESS imorgon när jag ger mig ut på klubbarna...ja ja håll i hatten!

Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0