ja men valkommen till min blogg

jag faller for trycket som verkar rada i hela varlden just nu och skaffar mig en blogg... fast mest gor jag det for min egen skull..kanske allra mest for att fa vara lite egoistisk och kanna att varlden kretsar just omkring mig - om sa bara for en liten stund just nar jag skriver.
Jag ar ganska normal...tro det eller ej, fast jag hamnar i ganska onormala situationer. mer eller mindre. eller vad ar normal egentligen, eller den annu storre fragan - VEM bestammer vad som ar normalt?!
Alla manniskor skulle behova ha en egen psykolog...alla har sina issues och sina besvar, sina bra dagar och sina daliga, ups and downs och sen allt mitt emellan som brukar vara den gra trista vardagen. nar man inte ar nanting, bara vantrivs.
Mitt liv brukar vara ganska forvirrande + att jag sjalv ar en ganska forvirrad manniska kanske gor det varre, men ist for att skriva dagbok har jag bestamt mig for att skriva blogg! det ar ett bra satt att halla koll pa mig sjalv om inte annat.
so enjoy it....


Kommentarer
linda

yeeeah... Isabelle is here!!

2007-11-14 @ 23:57:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0