Ledig igen....

tycker det verkligen är dötrist att vara hemma från jobbet på vardagar!
ska göra lite nytta idag iaf, ist for att skjuta allt framför mig (expert på det).
Listan för vad som ska tas med till NY om 20 dagar blir bara längre och längre för varje dag som går... så idag ska jag försöka inskaffa lite av grejjerna iaf... *Glögg, *Marsipan, * Svensk choklad, *Marinella, *Osthyvlar och *Smörknivar i trä ska jag satsa på idag!
image8

Måste också åka iväg och promota min älsklings klädmarke lite till på de få streetaffärer som finns i Sthlm...jag är helt såld på deras kläder och eftersom intresset for jamaica och rastakulturen verkar vara stort just nu så borde det gå bra tycker jag...men vi får se...
spana in kläderna på www.repJA.com...men sätter in lite smakprov! Enjoy!

image1


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0