lilla skrot 4 manader idag!

jaaa niiiii idag, eller snarare igar da klockan nu ar over midnatt, blev min lilla gudson Z 4 manader och tiden har verkligen rusat forbi....sen har ju jag Cp angest over att det var 2 manader sen jag sag honom da han bor med sin mamma och pappa i NY..kaos tycker jag for jag saknar Z mamma ocksa galet mycket! hur lyckades jag fa mina 2 basta vanner, min gudson och min pojkvan pa andra sidan jorden....?
Im on the wrong side of the world.....

fast snart ska jag traffa dem igen och da blir det myspys varre och massa glogg och pepparkakor och sant svenskt, och jaaaaaaaaaaa jag skaaaaaaaa ta med massa svenskt godis =)
(utom till dej bebi, du har ju heeela frysen full sen sist hahaha)

*maste tvatta bort mitt fula nagellack det ar helt slitet nu.....*

veckans basta citat:
"jag lever hellre i en logn an i den har javla sanningen..."
hahahahahhahaha
som min kara roomie uttryckte sig om att man kan kanna sig fin nar man staller upp pa kort, men hur man ser ut pa kortet sen ar en annan sak.........the picture is the truth.... men anda gullig kommentar med tanke pa att hon ar galet vacker!

neh nu ska jag koncentrera mig pa att se klart pa CSI, skadad som jag ar av att maniskt folja serien....


Kommentarer
linda

den där kommentaren minns jag, och den kommer nog användas en eller ett par ggr till :) hahahaha

2007-11-20 @ 21:39:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0