roligt missförstånd....

Tanten- Jaaa, och sen var det ju Villes tänder som jag tappat bort....
Isa - Va? hur? vad gjorde du med hans tänder?
Tanten - Ja jag fick låna de igår när jag skulle röka
Isa- Tänderna?
Tanten- Jo förstår du jag behövde det
Isa- Tänderna? Du har ju egna! Gapa!
Tanten- Oj, jag menade visst TÄNDARE!

hahah, bra att man kan ha lite kul på jobbet

jaa idag kommer faktiskt pappa till storstan, trevligt värre! och jag får äntligen alla mina grejjer jag lämnade efter mig i dalarna för det har han lovat att packa med sig..ska bli så trevligt så att se vad man hittar i alla kartongerna...
Jobbar bara en timme till sen ska jag iväg och hämta min "bror"s ungar, skitsöta gullisar 2 och 4 år. Har saknat dem så mycket sen sist. Får man leka av sig lite och bete sig som ett barn utan att behöva en bortförklaring =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0