Xmas shopping!

ja jag är ju ganska bra på att shoppa.....tyvärr....
INGET av det jag hade skrivit upp på min lilla lista fick jag med mig hemfrån stan idag, tar det nästa gång.....
fast hittade en hel del annat. Har handlat smycken från SNÖ of Sweden till lilla svärmor och min pojkväns syster, en scarf till våran lilla byracka som det står "here comes trouble" på (TRUE! den passar henne till 100%), en mycket snygg tröja till min baby och skor till mig! Det var faktiskt på tiden så tänker inte ha dåligt samvete iaf! Röda stövlar så det matchar min kjol jag köpte förra veckan så nu vet jag vad jag ska ha på mig när jag flyget över havet...måste ju vara supersnygg när Kev hämtar mig på flygplatsen....


Kommentarer
Hannah

Vad är byrackan för ras?

2008-04-15 @ 13:34:44
URL: http://vinstlott.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0