1 month to go

exakt en månad idag till jag kommer vara hos baby igen, längtar så....
det kommer bli så underbart och skönt att få vara där igen och mysa runt i NY som att det inte fanns nåt annat i världen att bry sig om.....
Baby har tydligen planerat in massa överraskningar (som vanligt.....) men han råkade bete sig som mig - och försäga sig lite....vi ska tydligen ha en myshelg i city med hotell, middagar och tillbaks till vårt Spa..... jag vet redan nu att det kommer bli en perfekt helg! =)
Det känns bara värt det att ha distans förhållande när man vet att man ska ses snart igen....




Kommentarer
Hannah

:) Det var så lite så..jag tror att många sitter o läser o kanske känner igen sig i det dom läser, eller skrattar för sig själva, håller med eller kanske blir förbannade, men sen blir det inge mer. Man får aldrig reda på om det man skriver når fram till nån endaste enda, eller om man gjort nån pissed off eller kanske förgyllt någons dag. O det är ju så enkelt, en liten kommentar! :) Så jag försöker iaf formulera ihop nåt litet om jag känt nå speciellt inför en text eller reagerar på en bild.
Har varit ledig en vecka nu o bara myst med man o vovve, njuuutit av det underbara vårvädret som hållit i sig hela veckan, o då blir det inte så mycket internet :)
Sitter ju tillräckligt här på nätterna under jobbveckorna!

2008-04-22 @ 02:09:52
URL: http://vinstlott.blogg.se
Hannah

Countdown deluxxe! Jag vet hur det känns...:S Man är såååå nära, men ändå så långt borta. Dagen D kan inte komma fort nog. O så VIPS så är det hela över o man är hemma igen i verkligheten o undrar hur i helskotta det kunde gå så fort förbi! It sucks!

Hur har ni tänkt i framtiden om man får fråga? Ska du flytta eller ska han komma hit?

2008-04-22 @ 02:13:05
URL: http://vinstlott.blogg.se
Anna

NY gu va underbart :)

2008-05-06 @ 12:37:13
URL: http://annakubel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0