jobbig dag

idag....
orkade knappt gå upp for jag vet att det kommer vara en sån hemsk dag som man bara vill sova igenom och sen glömma bort på 2 sekunder.
jag vaknade tidigt (såklart...) mitt bland alla körkorts böcker som jag läste inatt......
nu ska jag egentligen fixa mig och ge mig iväg - jag ska bara dra ut på det lite till.............

så om jag inte är tillbaks och har uppdaterat om några timmar så kommer jag aldrig tillbaks - så är det bara.
tur iaf att det är vackert väder when it might be the last day of my life.


Kommentarer
Emelie

Svar: Det blir nog dom i vitt, för självklart måste man ha vitt på studenten ;)

haha, ja egentligen bör man ju vara stolt över sin längd.. men när alla är så mycket kortare än en själv blir det lite jobbigt :P

2008-04-22 @ 12:28:30
URL: http://esw.blogg.se
Hannah

Jag jobbar egentligen 6 ledig 8, men nu har det kommit en inhoppare för min kollega, o hon ville ha 7-7 så då vart det så. Jag tyckTE att det var helt ok i början, men nu är jag inne på mitt tredje år o det håller verkligen inte. Mitt psyke, mitt liv, min sambo, min familj o min älskade lilla vovve blir lidande, jag är ständigt förvirrad pga otillräcklig/för mycket/skev sömn, får inte saker o ting gjorda o får ångest för att jag samlar saker på hög o skjuter upp till imorgon....eller övermorgon. Jag trivs dessutom inte så bra längre, jag känner att jag istället för att utvecklas, drar mig för att ta in nya saker o börjar tycka illa om mina arbetskamrater, speciellt receptionschefen...det är en stagnerad mentalitet på jobbet, allt ska vara som det har varit, nytänkande fnyser man bort o alla eventuella förslag till förbättringar tystas snabbt ner. Nej, jag vill bort! Men jag är så feg....:(

2008-04-22 @ 13:40:53
URL: http://vinstlott.blogg.se
Hannah

Diet? Heheh, är h*n rund o maggen? Vad är det för en ras du har?
Tack, ja hon är go min plutta, ligger här bredvid o glassar i solen....ska nog slänga in ett par bilder i bloggen senare idag, men nu ska jag gå o sova igen. Vi har vart upp o gjort lunch till pappsen o ute på promenad i solen. Men jag är inte färdigsoven....jag kanske borde sluta vara så jävla husfrulig o låta honom koka sina makaroner själv, o sova klart? :D
Gonatt!

2008-04-22 @ 13:43:06
URL: http://vinstlott.blogg.se
Hannah

Men vad är det som är så hemskt med den här dagen ?
O du; pluggar du körkort på jobbet? Heja dig, det var min plan oxå, men eftersom min hjärnkapacitet har reducerats till typ, småsten, så gav jag upp den idéen rätt snabbt. Jag kommer få cykla o åka kommunalt forever!

2008-04-22 @ 13:45:09
URL: http://vinstlott.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0