man måste få ha PMS

i fredags ringde jag baby. fast jag inte hade så mycket att säga egntligen - och inte han heller tydligen..efter några minuters tystnad och upprepningar av vad vi redan sagt tyckte baby att vi skulle lägga på........lägga på......den har jag inte hört förut.... han slutade till och med samtalet med "ill talk to you another day........."

Jag vart lite irriterad för vi brukade kunna sitta i timmar utan att ha speciellt mycket att säga - bara umgås som vi brukar säga...

jag trodde han skulle ringa upp senare. jag hade fel.
jag trodde han skulle maila. jag hade fel.
fan då - känner jag inte min pojkvän?!
jag har vart arg i helgen - väldigt arg till och med.

sen gav jag upp. tjej som jag är och mjuk av mig så mailade jag.
jag fick inget svar. först.
sen äntligen fick jag svar!

fast det var inte alls vad jag hade förväntat mig och jag tyckte jag hade mailat nåt gulligt - han tyckte jag hade attityd.
whatever.........Im in that time of the month....
så jag ringde upp.........
 
"I was just gonna see if you were gonna act silly and not call me and not email me. you know....if you would act like the punk you are. typical for girls......"

ohhhhhhhhhhh I was maaaaaaaaaaaaaaaaaaaad.....

sen fick jag ett mail.........

"baby Im sorry about the weekend, it was all my fault booboo...."

Ja precis. Det var det jag försökte få fram hela tiden!
typiskt killar att inte förstå........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0