my birthday - happy birthday!

klockan är mitt i natten så jag förväntar mig inte att folk ska börja trakassera mig än.....men min kära roomie Ida var först - igår kväll käkade vi mys middag och smällde i oss bullar + att jag fick lite presenter - tack gumman! De var så fint så...=)
Baby ringde vid 1-tiden inatt och undrade om det var okej att han bytte ut mig mot nån yngre nu när jag börjar bli gammal + att han påstod att kvinnor åldras snabbare än män. Jaha ja.
Fick ett gulligt sms av Josie som är i NY (walk n dip baby...) -du är saknad gumman!!

Sitter på jobbet och fryser som vanligt. Men timmarna går snabbt nu så snart får jag åka hem och krypa ner i sängen...längtar.........


Kommentarer
Hannah

Grattis på födelsedagen!

2008-04-15 @ 13:10:27
URL: http://vinstlott.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0