so damn stupid

vet ni vad jag hatar med livet? (jag är ganska hatiskt just nu...)

Att det är jävligt orättvist!

Jag har sett saker och vart med om saker som jag önskar jag aldrig sett eller hört, jag har gjort saker som jag önskar att jag kunde ta tillbaks...jag har vart lite si och så och strulig och säkert alldelens jävligt irriterande from time to time. Jag vet att allt i livet inte är svart eller vitt. Jag har levt och lärt, gjort misstag and i made up the mess. jag har älskat och hatat, glömt och förlåtit i stort sett alla (but some people dont deserve it thou....)
Through it all - har jag vart ärlig.

För 1 år sen fick jag en kamera av min baby. Varje dag sen dess har jag haft den med mig. Hela mitt år som gått ligger på det minneskortet. Den betyder allt for mig.
Vem som än tog den från mig igår....I know it will get back on you. what goes around comes back around.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0