torsdag

ikvall gar jag pa min vecka pa hotellet igen, sa maste passa pa och fixa massa saker idag....ska forsoka hinna med att aka en svang till farmor ocksa, det var sa lange sen......
sitter har nu med min frukost, en stor kopp te och en hallonsmoothie! Ida jobbar men tankte att vi skulle ata lunch tillsammans sen sa det blev inget seriost till frukost =)

Igar kvall nar jag kom hem fran caf'et hade hon lagat tacos och vi myste med naturgodis och vindruvor, sa skont att bara varva ner lite ibland. Jag hade hyrt "Knocked up" (pa smallen) ocksa - den ar ett maste att se. Sjukt rolig. Jag har sett den ett antal ganger nu, skrattar lika mkt varje gang =)

Vi hyrde "Tracy" ocksa, ett drama med tjejen fran "Juno" men det var mest konstig....man blev trott i ogonen - men om man vill se en valdigt speciellt film.....sa ar den perfekt..



Neh nu ska jag ga och duscha och sen borja ringa massa samtal.
Ha en bra dag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0