valborg

jag har rotat fran den gamla hederliga värmefläkten till vårt back office! det var så kallt inatt så jag tyckte det behövdes!
idag är det valborg..jag ska jobba inatt igen så det blir inga brasor eller raketer!

jag och Ida satt och manns..(minns..mindes?! va fan.....ni vet vad jag menar) hur vi hypade upp oss för Valborg när vi var yngre och bodde i dalarna..tror nästan första fyllan hände då =) uuhhhee tänk häxblandningar av vodka, whiskey, juice m.m.

har registrerat papper på internet hela jävla natten - är så trött nu! men så går det - om det är lugnt på natten får man ta tag i allt pappersarbete ingen annan vill se...

jag är så stolt över mig och Ida - vi har verkligen tagit tag i träningen nu. Och min countdown till jag åker till baby är nu nere i 17 dagar til take off!
jag vill att tiden ska gå fort fort fort tills dess........

neh nu ska jag fixa klart allt och gå hem och sova om ca 2 timmar. skönt!

men god morgon till er andra =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0