Att ha kul....

Liana skulle testa att gora min frisyr infor pa sondag, och efter att vi var klara med att leka med olika frisyrer sag mitt har ut som ett fagelbo.... vissa delar var lockade, vissa var helt raka ("plattangade") och det var sjukt mycket spray i.
Jag och baby brukar skamta om att mitt har ar sa flygit och blaser runt sa mycket, och han retas alltid med mig for att jag gor sa mycket ljudeffekter nar jag ska forklara nagot......

Varje gang jag rorde pa huvudet gjorde baby nan ljudeffekt. Det var ganska kul.... jag testade att skaka pa huvet fort! laaaangsamt.... upp och ner, sida till sida och tillslut blev det till riktiga dutty-wine moves, och det var annu roligare med ljudeffekter sa det slutade med att jag och baby dansade galet med ljudeffekter till. Vi hade superkul.

Nar baby sen lyfte upp mig sa rakade jag se att svarmor stod och smygtittade pa oss. Hon forsokte verkligen halla sig for skratt men det slutade med att vi alla 3 lag pa soffan och skratte sa vi grat....

Det ar att vara lattroad, and that's me =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0