Ehm...

God morgon....det ar alldelens for tidigt for mig...klokan ar bara 10.15 pa morgonen - det ar lordag - och jag var uppe nastan hela natten  och pratatde med kevin om saker. Vaknade strax innan kl 10 av telefonterror. Forst ringer babys telefon och hur mycket jag an alskar dancehall ar det lite jobbigt att vakna till en san ringsignal.... sen kommer hans lilla alarm for att visa att man har ett missat samtal....ocksa det en dancehall sang... sen ringer min telefon, svarmor ar pa jakt efter julklappar och vill veta vilka playstation spel kevin vill ha.... sa det var bara att slapa sig upp och smyga ivag sa han inte kunde hora vad jag sa...and here I am. Ska ga tillbaka och lagga mig lite till, kanner pa mig att jag inte kommer fa sova sa mycket natten som kommer.
Idag ska viktiga beslut tas....usch vill inte.....det ar liksom inte vara brak som ar jobbiga for tjafs ar en del av et forhallande...det ar jag som verkligen inte trivs i situationen och det ar nagot vi inte kan andra pa just nu....
Kan inte tanka just nu iaf jag maste sova lite till forst!


Kommentarer
Ida

gumman. det är så jobbigt att veta att du går igenom allt de här just nu. Men som vi brukar säga, allt händer för en mening. Jag tror verkligen att du innerst inne vet vad som är bäst för dig och det är bara du som kan veta säkert vad du behöver göra. vare sig det är att åka hem ett tag eller att stanna kvar. Och du vet att alla kommer stötta dig vad du än väljer att göra.

Jag älskar dig gumman och tror till 100% att allt kommer bli bra tillslut.

puss!!

2008-12-06 @ 16:47:38
christine

Blir ledsen av att höra vad du går igenom gumman. Du ska veta att jag tänker på dig. Men du har sagt det så bra själv, you have to follow your heart! Känns det inte bra, då ska du inte göra det, inte nu. Ni har hela livet på er vännen. Och älskar Kevin verkligen dig, så förstår han. Trots alla problem och svårigheter det skulle medföra om ni skulle behöva skjuta på det, så är det så livet är ibland.. Jag vet att du kommer att göra rätt i slutändan. Tusen kramar C



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0