To do:

* Kliva ur sangen! Man ska inte slosa sista dagen pa aret med att ligga i sangen med sin laptop.... eller? Min man ar pa jobbet sen tidigt imorse och jag har faktiskt varit vaken sen kl. 8. Pratat med underbara Jessie, bloggat, last tidningen, rensat mailen for RepJA och Gomidesign...jag har lite angest for att aret redan ar slut och det blev liksom inte som jag ville att det skulle bli...battrre lycka nasta ar?

* Baka "nyars - muffin".


* Shoppa alkohol. Baby gav mig stranga order om vad som ska inhandlas. Jag tanker glomma listan hemma och ga pa vad jag kanner for ist.

* Fest - fixa kallaren. Vi blev aldrig klara igar. Med radsla for utskallningar och arga blickar fran svarmor vagade vi inte klistra upp nagra roliga saker pa vaggarna. Eller spegeln. Eller baren. Med radsla for utskallning fran min man vagade vi inte klistra upp saker pa hans hogtalare eller pynta DJ-baset. Idag kor jag taktiken "fraga svarfar", och om nan skulle bli upprord sa skyller jag pa honom......

* Fest - fixa mig sjalv. Det blev inte sa mycket beautyrest inatt sa maste verkligen lagga extra tid pa detta!



Kommentarer
www.annic.blogg.se

du o dina muffins!!!! :P



GOTT NYTT ÅR!

2009-01-01 @ 17:22:04
URL: http://annic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0