Natt - dag - Natt

kom precis hem från info-möte på hotellet, hade ramlat i säng runt 11.30 efter jag kom hem från cafét, och skulle sitta på möte kl 14. Kändes lite sådär..men det gick okej och nu har jag precis käkat lite fetaost och ska gå och lägga mig igen.
Tror inte jag kan sova iaf men ska försöka.......

Är lite deppig nu sen i fredags, hade en disskusion med Baby som vi inte lyckades lösa över telefon, och nu har vi inte hörts sen dess. Lika envisa och lika mkt stolthet båda 2. Typiskt vädurar...

Hur som hellst så känns det som det börjar bli vår ju! =) Vill dra fram mina vårskor och köpa en ny vårjacka...men borde nog vänta lite lite till iaf.....

Neh...måste ju vara pigg tills jag går på mitt pass - även fast hotellet har en sjuk inverkan på mig......när jag går in i repan så orkar jag. Jag orkar allt. Timmen mellan 4 - 5 brukar vara en svacka men jag går verkligen in i en roll som håller mig igång hela natten. 100% energi. Sinnessjukt men sant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0