rinkebysvenska

-Ey, Kompis! Isa! Vi ska ruka?
Isa - Ehhh.....Vad ska vi, ruka?
-Ja ja....du vet, du ryker! Du forstå mig? Ryyyyyyker! Vi ryka nu, alla ryka nu!
Isa - Okej röka.... neh tack jag röker inte
-Eyy kompis inga rök? Idiot!


För övrigt är hans vanligaste mening "Eyyyy, håll käften, du åsna!"

Jävligt skön kille den där Morris, och han gör min dag med sina svordomar till höger och vänster....
Jag tycker det är skitkul när folk som pratar dålig svenska lär sig att svära, alltid så schyssta meningar de får till.
(Jaa...alla utom min älskling då - han ska helst inte kunna svära alls....... Senast undrade han vad fan betydde......
Det är för jävligt, jag måste kanske offra mina älskade svordommar för honom!?)

image63



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0