SATS vs. Friskis & Svettis

1 hallon smoothie
1 glas vatten
1 cappuchino
1 mkt trött Isa

jag förstår fortfarande inte varför jag inte blir utknockad när jag kommer hem från jobbet? Hur kan man inte sova efter så många timmar? Stort mysterium.

Efter jobbet idag tog jag mig i kragen och gick och tränade. Jag och några morgonpigga pensionärer studsade runt på Friskis o Svettis till techno -pop.
Jag vet inte vad som är grejjen med Friskis o Svettis för de är inte lika tuffa och coola som SATS, men de är bara så komiskt att se blandningen av folk som tränar på FS. Me included. Och jag erkänner att jag hellre går dit och svettas i mina  stora mjukisbyxor och hoodie än att dra på mig slimmade matchande babyblå märkesträningskläder för att passa in på SATS.

Nu ska jag ringa runt lite till familjen och låta dem veta att jag lever, och sen göra ett försök att få sova lite.
Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0