solsken!!

idag ar det sa harligt varvader ute...visst det blaser som satan men det ar iaf sol och bla himmel!
Jag sitter fixar lite med rakningar, hatar den har tiden i manaden...men vem gor inte det?
SKa snart ga och vila, gar pa mitt pass pa hotellet ikvall sa lika bra att forsoka sova lite innan sa man orkar....
ska forsoka hinna med (orka....) ett pass pa Friskis ocksa innan jobbet!

Nu ar det bara helgen kvar innan baby kommer till sverige...Im so so happy, och jag langtar som faaaaan. Ska bli sa skont med lite ledigt och fa mysa lite...hoppas det blir bra vader da med..

kanner ingen, absolut ingen, inspiration till att skriva pa bloggen just nu..eller sa ar det bara sa att mitt liv ar ganska trist just nu... vem vet..
men jag aterkommer....
ha det bra!

Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0